-->

Wednesday 7 August 2013

About Me


     Assalamualaikum..
 kepada semua kaki-kaki IT mahupun siapa anda..yang sudi singgah ke blog saya yang tak seberapa ini..ok saya perkenalkan siapa diri saya dahulu dan apa tujuan saya membuat blog ini ok..saya dikenali sebagai Zue Penjejak Badai..blog ini bertujuan untuk saya berkongsi serba sedikit ilmu saya tentang IT..kepada pengguna yang di luar sana yang ingin belajar tentang IT boleh lah singgah di blog ini kalau x keberatan..hehehe,..di blog ini saya post kan cara-cara ataupun tutorial bergambar atau video untuk memudahkan pengguna
semua..dan pihak saya tidak bertanggungjawab atas semua pembelajaran di blog saya ini jika anda semua menyalah gunakan 'FOR EDUCATION PURPOSE ONLY'..ok.."TAKE YOUR RISK DUDE" hehehe...dan jika ada apa yang saya silap post kan tolong sampaikan maklum la saya masih newbie lagi, sama-sama lah kita berkongsi ilmu dan pendapat k..itu sahaja yang saya ingin perkenalkan..
tak perlu saya mendiskripsikan apa kelebihan saya sampai berderet-deret namun
apa yang saya ingin katakan tidak boleh membuat anda percaya, kerana PUBLIK yang akan menilai diri saya, Publik Menilai saya LAMER maka jadilah judge LAMER pada
diri saya..!,jika publik menilai saya seorang NEWBIE maka jadilah saya NEWBIE..

 “Jika andamenghargai lawan bicara anda maka anda juga layak untuk dihargai”.


     "SELAMAT BELAJAR DAN MENCUBA.." xD
zue penjejak badai

0 comments :

Post a Comment